Skip to main content

23 al 30 de març 2024

La Palma - l'Illa Bonica

SETMANA SANTA 2024

DISPONIBLE

  • Preu

    € 1365

  • DATES

    Del 23 al 30 de març 2024

  • Sortida en grup

    Mínim 8, màxim 17 persones + el guia

  • Durada

    8 dies

  • Dificultat

    Nivell 3 de 5

  • Destinació

    La Palma - Illes Canàries

La Palma és coneguda com l'Illa Bonica pels seus increïbles paisatges, els imponents volcans, els profunds boscos, les acollidores platges i pels seus cels plens d'estrelles. També pel Parc de la Caldera de Taburiente, la Costa Nord, la ruta dels volcans i els exuberants naixents de Marcos i Cordero.

Tornem a la nostra estimada illa de La Palma, per caminar pels seus senders, sempre tant engrescadors, i per ajudar al poble palmero que tant ha patit degut a l'erupció del volcà al 2021. La seva economia, molt depenent del turisme, necessita de la nostra ajuda.

I si tot això no és suficient, la senzilla però no per això menys saborosa gastronomia canària, i l'amabilitat i hospitalitat de les seves gents faran d'aquesta ruta una de les més especials que puguem realitzar.

Punts Forts

  • Caminar per l'anomenada "Illa Bonica".
  • El Parc Nacional de la Caldera de Taburiente, que és un dels quatre parcs nacionals de Canàries.
  • La famosa ruta de "Marcos y Cordero", plena de verdor i aigua.
  • La impressionant Ruta de los Volcanes.

Itinerari

Dia 1: Vol Barcelona a La Palma

Aquest dia agafarem el vol directe a La Palma i trasllat fins a l'hotel a Los Cancajos. 

Dia 2: Ruta per la Costa Nord

Ruta per la part nord de l'illa, des de Barlovento fins a Los Franceses, passant per La Tosca, La Palmita i Gallegos. Paisatge de cingleres penjades damunt l’oceà, palmeres, dragos, poblets, etc.

Distància: 13km, desnivell +710 m, desnivell -950, durada 6 hores.

Dia 3: Volcans del Sud

Ruta als volcans del sud de l’illa, Fuencaliente, Volcà San Antonio, volcà Teneguia fins al far del sud de l’illa, aquesta part a l’any 1971 estava en erupció.

Distància: 11 km,  desnivell +185 m, desnivell -840 m, durada 5 hores.

Dia 4: Marcos y Cordero

És un dels millors itineraris que es poden realitzar a les illes Canàries i per un paratge declarat Reserva de la Biosfera. Aquest recorregut comença en els Tilos i puja a través d´un exuberant bosc de Laurisilva i pi canari fins aquestes fonts (els canaris les anomenen Nacientes) que neixen de la mateixa roca i després formen un canal que a través de 13 túnels podrem seguir fins a la Casa del Monte, descens fins a Las Lomadas tot passant per bonics boscos. Hi ha participants que la fan més curta (demanant un taxi – no inclòs en el programa i a compartir entre tots els que hi pugin), retallant l’itinerari 5 km i 900m de baixada

Distància: 18 km,  desnivell +950m i els mateixos de baixada, durada 7.5 hores.

Dia 5: La part alta de la Caldera de Taburiente

Ruta a la carena de la Caldera, des del Pico de la Nieve 2125m al Roque de los Muchacos (Cim més alt de l'illa 2426m), passant pel Pico de la Cruz 2353m

Distància: 13 km, desnivell +920m, desnivell -410, durada  5-6 hores.

Dia 6: Dins la Caldera de Taburiente

Ruta dins de la Caldera de Taburiente, des dels Brecitos anirem a la Playa de Taburiente i d’aquí opcionalment podrem arribar-nos a la cascada de La Fondada, després descens pel barranc de les Angustias, passant per La Cascada de Colores.

Distància: 16 Km, desnivell +350 m, desnivell -1050 m, durada 6-7 hores. (fins a la cascada de La Fondada afegir 250 m de desnivell).

Dia 7: Ruta dels Volcans

Ruta dels Volcans, del Refugio del Pilar fins a Fuencaliente. Una de les més famoses rutes de l’illa pel bell mig dels volcans.

Distància: 19 km, desnivell +750m, desnivell -1450m 7 hores.

Dia 8: Visita al nou Volcà, el Tajogaite i vol de retorn a Barcelona

Al matí anirem fins a la zona del nou Volcà Tajogaite, on podrem fer una excursió amb un guia de la zona, resta del dia lliure per visitar Santa Cruz de La Palma o gaudir de la platja, fins a l'hora d'anar a l'aeroport a la tarda per agafar el vol que ens tornarà cap a Barcelona.

Volcà Tajogaite

El nou Volcà Tajogaite

Dificultat

Nivell 3 de 5: itineraris d'entre 5 i 7 hores i que no superen els 800m de desnivell acumul·lat

Camí a Los Franceses
Camí a Los Franceses
Cascada de Colors
Cascada de Colors
PREU PER PERSONA
  • 1365 €. En habitació doble. Inclou els vols directes i la mitja pensió
  • 265 € Suplement habitació individual, consulteu disponibilitat
INCLOU
  • Guia d'ACAMINAR TRAVEL
  • Vols amb seient reservat i maleta inclosos.
  • Taxes dels vols
  • 7 nits en Hotel 4* en règim de Mitja Pensió
  • Assegurança d'assistència en viatge, accidents en muntanya que també inclou cancel·lació per motius justificats fins a 1200 €
  • Tots els transports dins l'illa
  • Gestió tècnica
NO INCLOU
  • Dinars (generalment seran de picnic, el cost son uns 5-7 euros diaris)
  • Les begudes no incloses als sopars
  • Entrada al Centre de Visitants del Volcán San Antonio
  • Tot allò no especificat a l'apartat anterior.
RESERVA

Trucant als telèfons 972 528 971 o 636 490 831.

També per email a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

ALLOTJAMENT

Hotel 4* a la Platja de Los Cancajos, en règim de Mitja Pensió

 

més fotos

SUBSCRIU-TE AL NOSTRE BUTLLETÍ

Si vols rebre el nostre butlletí amb les darreres novetats, omple les següents dades:
captcha 
Escriu els caràcters del recuadre per demostrar que no ets un robot